sâmbătă, 18 aprilie 2009

nu.da.nu.

o tigara si un pahar de cola.ma linistesc un pic.stau cu laptopu' in brate si ma gandesc departe.imi bate soarele'n ochi..yuck!asta'i vreme de hoinarit aiurea pe strazi!si de mers pe nisip:>da da...si de..si de nu stiu.prea multe idei.oricum..de fcut ceva ciudat.vreau sa tip.pot sa tip?nu pot!doarme unchi'miu:|.da' totusi vreau:xdar..sa strig tare.oare ce?as putea sa strig multe chestii,da' nu vreau.de ce nu vreau?asta e greu de zis.am amortit.de fapt mi'au amortit picioarele.hhmm..am o stare din aia in care imi vine sa ii bat pe toti.ha ha.sictirita.nervoasa.nici nu mai stiu cum ma simt.oricum,nu bine.cred.sau poate bine si nu vreau sa recunosc..nu nu.nu bine.sigur nu bine.i'auzi.james blunt.deci.sunt si melancolica.gizazzz!!ha ha.iar imi bate soarele in ochi.e fum.e mult fum.e bine.mi s'a terminat si tigara.my life is brilliant.or not.am iesit din starea de functionare.i'm dead.doar ma misc.nu mai constientizez.mi-e lene!nu mai scriu ca nu mai am idei.mi-e somn.ma bag sub cearceaf,fara el,si ma lupt cu gandurile singura.care ganduri?ale multe multe?mai bine nu...ca iar ma chinui dupa sa scap de ele.si pe starea pe care o am,nu am ganduri bune!sau..depinde ce inseamna bune..eniuei.vreau sa plec la mareeeeeeeeeeeee!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu