vineri, 4 septembrie 2009

doar o stea.

m'am trezit in dimineata asta(pentru mine dimineata inseamna la 12)intr-o stare total deplorabila(pe care o am si acum),cu aceeasi melodie in boxele astea prafuite care rasuna obosite in camera alba si goala cu viniluri pe pereti si cu palaria aia agatata in tocul geamului.toata ziua..aceeasi stare naspa,care te baga in cele mai adanci ganduri si amintiri pe care vrei nu vrei le retraiesti numai gandindu-te la ele,o stare penibila din care nu vrei sa iesi pentru ca iti e bine acolo.sunt ganduri si sentimente ce te macina grav ca niste viermi in tot corpul.si parca ai durerea aia de care nu scapi.si o simti pana in maduva oaselor.si nu trece cu nimic.cu absolut nimic.imi aprind o tigara si stau intinsa pe pat.ma duc departe.inchid ochii si ma lovesc iar de aceleasi cacaturi la care ma gandesc zi de zi fara vreun sens anume si de care mi-e dor,sau cel putin as vrea sa se mai intample macar o data.anyway.nu are sens.si totusi.mi-e dor de seara aia din vama in care era doar o stea pe cer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu