miercuri, 11 februarie 2009

:-?

de ce multi nu au curajul sa spuna ceea ce simt?si de ce multi care spun sunt luati in gluma sau nu sunt crezuti?sincer...nici eu nu am cateodta curajul pentru ca imi e teama ca voi fi respinsa...pentru ceea ce gandesc,ce zic,ce simt..si totusi de ce?de ce daca nu zic mi se spune ca sunt lasa?ultima data cand am vrut sa spun ce simt am trait cu teama de a primi un "nu"..poate m-am obisnuit...si tocmai de aia nu mai zic..da' e urat asa...pentru ca te inchizi cu totul in tine..inainte eram altfel..spuneam tot ce gandeam si nu imi pasa...acum m'am schimbat..multi mi'au zis"cum erai tu inainte..."...eram...bine spus...acum mi'e frica,mi'e foarte frica de consecinte...mi'e frica de singuratate..si pana la urma...mi'e frica de atat de multe lucruri...si se spune ca de ce te temi nu scapi...pot sa zic...ca de jumatate din lucrurile de care ma temeam nu am scapat..si pot spune ca trec si acum prin ele:)nu cred ca mai are rost sa ma intreb de ce..pentru ca...imi raspund singura..."de ce nu?":)si pana la urma...cat de mare poate fi un ou mic?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu