luni, 23 februarie 2009

titlu.

hhmm...nu am mai scris nimic de ceva timp pentru ca ba nu am avut net,ba nu am avut timp..oricum..nimic nou..adica..ar fi ceva nou..i'm back,in my roooommm;;)whatever..:)long story:))
sa nu deviez..ma gandeam la ceva.si acum,am uitat acel ceva.anyway..noi,oamenii,uitam ceea ce e important si tinem minte ce nu e important.sau ce are o importanta foarte mica pentru altii,chiar si pentru noi.si cand am zis noi oamenii,am gresit.deoarece nu stiu daca toti fac asta...nici macar nu stiu daca majoritatea,sau macar 5% dintre persoane.eu una,fac asta destul de des.poate ca nu e bine dar mie imi place.si fac multe chestii care sunt cat de cat gresite,dar le fac pentru ca imi placeeee.si pentru ca poate vreau sa ma gandesc si la mine,nu numai la restul persoanelor din jurul meu(poate acum te gandesti ca sunt egoista.dar toti suntem egoisti pana la urma,numai ca nu toti in acelasi sens.nu cred ca poti spune despre o persoana ca e egoista doar pentru ca,macar o data,se gandeste numai la ea,cand mereu,a facut totul dupa cum au vrut ceilalti si mai mereu a avut de suferit aiurea pentru ca voia sa le fie celorlalti bine.si cand am spus asta nu ma refer la mine.)si cum ziceam :))nu regret ce am facut..si nu regret nimic din ce mi s'a intamplat pentru ca din toate am invatat ceva.desi cateodata ma gandesc ca au fost prea multe,si ca nu e cum vreau eu,si as fi ipocrita sa spun ca nu ma plang cateodata,dar dupa realizez ca asta e..si poate asa trebuia sa se intample.si ma gandesc ca as avea de ce sa ma plang pana la urma.:))motive totusi cat de cat serioase,nu ca ceilalti.dar cum a zis madutza(mbf:d)daca unei persoane nu i se intampla mai mult decat sa nu il lase ai lui afara pana mai tarziu,e normal ca dramatizeaza din orice,pentru ca nu stie ca exista si mai rau:)dar aici depinde de mentalitatea fiecaruia,cel putin asa cred eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu