duminică, 8 februarie 2009

obisnuinta.


a batut in geam si m'am trezit...era mama...adormita ma duc sa ii deschid usa..ma asez iar in pat incercand sa revin la visul meu,dar nu reusesc...ma ridic din pat ciufulita si somnoroasa.incerc sa imi fac o cafea..ca de obicei cana mea cu dungi plina de cafea cu lapte va fi langa mine si in dimineata asta.imi aprind o tigara si ma uit pe geam.nu e soare..deloc..e o vreme trista..oare atunci cand e urat afara,dumnezeu e trist?tigara se termina repede...dar cafeaua nu s'a terminat.imi mai aprind o tigara si deschid winampu'...vreau muzica..si in playlist urmeaza vama veche..imi aduce aminte de mare..cat mi'as dori sa fiu acolo acum:xdar sunt acasa,in camera aia trista unde numai peretii ar vrea sa zica ceva..o sa fie o zi la fel ca celelalte..cu muzica,tigari si ganduri multe:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu